Ik ging dus even de Xenos binnen, want die hebben altijd zulke leuke dingetjes!
Ook hebben ze een heerlijk voedselhoekje met dingen of heel goedkoop of wat je in een gewone supermarkt niet kan krijgen!
Zo zag ik daar voor het eerst Aloë Vera drank van "Tropical".
Mijn eerste indruk was dat ik t vooral er eng uit vond zien, met al die stukjes erin enzo... brrr
Toch even een flesje uit de stelling gehaald, en ik had toch dorst, dus tja, hoe gezond water ook is, soms wil je nou eenmaal wat anders.
Ik had geen zin in de "naturel" versie, dus ik ging voor de granaatappel-smaak.
De drank is er sowieso in vele smaken! Naturel dus, granaatappel, perzik, lychee, citroen, en verschillende merken hebben weer andere smaken.
Eenmaal afgerekend en buiten, wilde ik het aber naturlich meteen proberen.
Dus hop, dop eraf en fles ondersteboven boven mijn mondje.
Ik stikte eerst zowat door de stukjes, die ik alweer was vergeten namelijk dus mijn mede-winkelaars kregen een prachtig proestende Anne te zien.
Die stukjes zijn trouwens in mijn mening nu helemaal niet vervelend meer, ze glijden lekker mee, laat ik t zo maar zeggen, net als pulp in sinaasappelsap.
De smaak granaatappel vond ik erg lekker, aan de zoete kant, maar wel erg lekker!
Ik was verslaafd (heb ik altijd als ik iets nieuws vind en t super lekker vind hihi) en ging dus een hele stash inslaan.
En toen zag ik tot mijn verbazing vorige week dezelfde aloe vera drank, bij de jumbo! Whoehoeee!
Ik ben dus he-le-maal blij, want ik vind het echt heeeeerlijk.
Beetje jammer dat in Nederland alleen de naturel versie in 1,5liter verkrijgbaar is, en de rest alleen maar in 0,5l.
Kennen jullie deze drank en wat vinden jullie ervan? ^^
Liefss, Anne