Proud2bme Forum

Lekker slapen? Lees hier HOE!

Heb jij nieuwtjes over gezondheid en voeding? Bespreek en plaats het hier.

Re: Lekker slapen? Lees hier HOE!

Berichtdoor geekjuuh » do maart 24, 2011 10:00

Ik slaap beter doordat ik radio 1 opheb.
Als je probeert naar die stemmen te luisteren val je al meteen in slaap. En dat is rond half 11 dus wel een mooie tijd. Sindsdien slaap ik ook beter :D
Je bent het waard!
Be proud!

Dagboekje:http://forum.proud2bme.nl/viewtopic.php?f=20&t=13833
geekjuuh
Proud2Bproudy

Berichtdoor MiieJ » do maart 24, 2011 16:43

geekjuuh schreef:Ik slaap beter doordat ik radio 1 opheb.
Als je probeert naar die stemmen te luisteren val je al meteen in slaap. En dat is rond half 11 dus wel een mooie tijd. Sindsdien slaap ik ook beter :D

BNR radio werkt ook heel goed! Ik heb een timer op de mijne, dus na een half uurtje gaatie vanzelf uit =)
19 jaar; Ik wil niet overleven, ik wil leven
MiieJ
Proud2post

Stuur MiieJ een E-card!

Berichtdoor ~Anne. » zo maart 27, 2011 00:10

soms zie ik de laatste paar weken op mijn kamer onverklaarbare witte schimmen. nouja onverklaarbaar, het zal vast een hele logische reden hebben maar ik voel me altijd zo angstig, soms lijken het net mensen! En als je kijkt zijn ze weg.... Compleet gestoord, ik zal het waarschijnlijk in mijn hoofd enger en groter maken dan dat het is, maar soms best vervelend.

Wat ik heb ontdekt is dat het fijn is voor me om een lichtbron te hebben in de kamer, zodat ik het gevoel heb dat ik alles in de gaten kan houden, al is het maar een klein nachtlampje. en ik beeld me in dat ik onder een soort rond schild lig waar niets in kan komen. en ik kijk gewoon niet meer om me heen. meestal gaat het dan wel weer.
I am beautiful, no matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful in every single way
So don't you bring me down today
~Anne.
Proud2Bproudy

Berichtdoor marre » do apr 07, 2011 17:20

Als ik niet goed kan inslapen dan ga ik altijd op mijn buik liggen en dan leg ik mijn hand in mijn nek zodat ik
mijn hartslag voel. Op een een of andere manier maakt me dat rustig en val ik nagenoeg altijd snel in slaap.
marre
Proud2post

Berichtdoor Flip » do apr 07, 2011 19:34

SufferTheBear schreef:soms zie ik de laatste paar weken op mijn kamer onverklaarbare witte schimmen. nouja onverklaarbaar, het zal vast een hele logische reden hebben maar ik voel me altijd zo angstig, soms lijken het net mensen! En als je kijkt zijn ze weg.... Compleet gestoord, ik zal het waarschijnlijk in mijn hoofd enger en groter maken dan dat het is, maar soms best vervelend.

Wat ik heb ontdekt is dat het fijn is voor me om een lichtbron te hebben in de kamer, zodat ik het gevoel heb dat ik alles in de gaten kan houden, al is het maar een klein nachtlampje. en ik beeld me in dat ik onder een soort rond schild lig waar niets in kan komen. en ik kijk gewoon niet meer om me heen. meestal gaat het dan wel weer.

Herkenbaar! soms als ik wil slapen voel ik me ook alsof ik niet alleen ben ofzo? heel raar.. Ik laat meestal de tv aan (zonder geluid) of idd een klein lampje, dat helpt goed :)
Flip

Berichtdoor MiieJ » zo apr 10, 2011 17:54

Sinds ik met 2 kussen slaap en in een tweepersoonsbed, slaap ik 10x beter!
19 jaar; Ik wil niet overleven, ik wil leven
MiieJ
Proud2post

Stuur MiieJ een E-card!

Berichtdoor Linda05 » wo jun 29, 2011 14:10

Ik zet altijd m'n mp3 op, ga op m'n rug liggen, en dan slaap ik zo. 's Ochtends word ik dan vaak wakker terwijl m'n muziek nog aan staat. xD

Ooh, en nog iets: ik ben andersom op bed gaan liggen. Dus bij het opmaken heb ik m'n kussen aan m'n vroegere voeteneinde gelegd waardoor ik dus nu andersom lig. En dat werkt verbazingwekkend goed! :D
You don't have to see the whole staircase to take the first step. ♥
Linda05
Proud2Bproudy

Berichtdoor brisingr » za feb 01, 2014 01:34

Ik luister voor het slapen altijd naar luisterboeken.
Als ik naar luisterboeken luister kan ik niet piekeren en doezel je lekker in.
Ik moet alleen oppassen dat ik niet een te spannend luisterboek uitkies, anders kan ik
alsnog niet slapen omdat ik te intensief aan het luisteren ben haha.
Maar luisterboeken zijn zeker een aanrader voor mensen die moeite hebben met inslapen (vind ik dan)
:zzz:
“Sometimes letting things go is an act of far greater power than defending or hanging on.”
― Eckhart Tolle
brisingr
Proud2Bgreen

Berichtdoor Carleennnxx » za apr 18, 2015 17:54

handige tipss :)

heeft iemand ervaring met luisterboekenn?

xx
❤Hoe zwaar alles ook is en je niet meer kan,
Opgeven is geen optie❤
Carleennnxx
Proud2Bproudy

Stuur Carleennnxx een E-card!

Berichtdoor JudithS » zo jun 26, 2016 19:29

Heeft iemand ook tips voor als je te vroeg wakker wordt? Ik word de laatste tijd steeds om 5 uur/half 6 wakker en kan dan niet meer in slaap komen. Heel vervelend, want zo kom ik echt aan onvoldoende uren slaap en ben overdag ook moe. Iemand?
JudithS
Proud2Bhere

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwtjes en weetjes