haha,ik ben er net achtergekomen dat ik me een maand vergist hebt, ik liep een maand voor dus toen ik trots liep te verkondigen dat ik al een half jaar gestopt was, was dat nog 5 maanden
As een ketter Kan echt niet zonder Tis slecht ik weet het en de rooktarieven ..... Pff ben al over op de Shag dus toch maar eens stoppen denk ik !! ( Eerst schooltrouble afsluiten )
Aargh, en tot zover mijn bijna-3-maanden stoppoging :S Heb dit weekend teveel sigaretten aangeboden gekregen EN aangenomen, dus heb weer een pakje in huis. Stom! STOM! STOMMMMMMMMM van me!
I am beautiful, no matter what they say Words can't bring me down I am beautiful in every single way So don't you bring me down today
Dan pak je NU de draad weer op. Rook je nog één sigaret en gooi je daarna het pakje in de container (na het ff nat te hebben gemaakt!)
xx hup hup!
Neem ook eens een kijkje in onze chat. Je kunt hier iedere avond tussen 19:00 en 21:00 uur terecht om te praten met lotgenoten, ervaringsdeskundigen of een psycholoog. ♥
inmiddels alweer een heel aantal wat dagen nit gerookt.. alleen vorige week woensdag 3 hijsjes ofz. maar al een tijd geen hele sigaret meer. (laatste keer niet afgelopen vrijdag maar de vrijdag daarvoor..) liefs
Living in my own world.. Dreaming of a new world.. Hoping for a beter life..
hm ik weet niet. als ik niet rook mis ik het niet maar als ik wel rook vind ik het wel heel lekker ofzo. dus af en toe heb ik weken dat ik rook wie ein ketter en af en toe gewoon helemaal niet zonder het te missen (zoals nu al een paar weken hihi)