Ooeeeeeh ik stem in voor de chocolaa ^^ die bonbonblok aaaaaaaah *kwijl kwijl*

proud2bmoderator1 schreef:Oja, van dat Cote d'or bonbonbloc-dieet heb ik ook wel eens gehoord. Je mag dan iedere ochtend 2 chocoladeschaafseltjes door je (natuurlijk wel magere) yoghurt heen. En 's avonds mag je een snufje cacao op je kopje koffie.
Dat vind ik dan wel weer een beetje een afknapper. Ik wil toch wel minimaal drie chocoladeschaafseltjes door mijn yoghurt heen hoor..
proud2bmoderator1 schreef:..en wat nou als ik geen Bailey's lust? Oh nee, wat nu? Ik raak hier echt zwaar van in paniek.![]()
Nog andere tips, dieetgoeroe?
Mimosa schreef:proud2bmoderator1 schreef:..en wat nou als ik geen Bailey's lust? Oh nee, wat nu? Ik raak hier echt zwaar van in paniek.![]()
Nog andere tips, dieetgoeroe?
Tja... regels zijn regels. Daar moeten ze nou eenmaal streng in zijn. Je kunt misschien een dieet met milka chocolade proberen? Volgens mij zijn daar geen regels voor Bailey-gebruik, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Misschien weet één van de andere Proudies daar meer over?
proud2bmoderator1 schreef:Dames, dames.. hou nou toch eens op met al die alcoholische dranken.. daar lust ik echt geen pap van.
Dat gezegd hebbende..zou er ook een pap-dieet bestaan?
Keer terug naar Nieuwtjes en weetjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast