Proud2bme Forum

Lekker slapen? Lees hier HOE!

Heb jij nieuwtjes over gezondheid en voeding? Bespreek en plaats het hier.

Re: Lekker slapen? Lees hier HOE!

Berichtdoor MJLove » zo jun 26, 2016 19:28

JudithS schreef:Heeft iemand ook tips voor als je te vroeg wakker wordt? Ik word de laatste tijd steeds om 5 uur/half 6 wakker en kan dan niet meer in slaap komen. Heel vervelend, want zo kom ik echt aan onvoldoende uren slaap en ben overdag ook moe. Iemand?

Ik heb hier zelf ook erg last van en heb nog niet de perfecte oplossing, maar soms helpt het om even op te staan, wat te drinken/naar de wc en heel even te lezen (in je bed). Dan word je (hopelijk) weer moe en val je sneller in slaap.
"Always believe in yourself. No matter who's around you being negative or thrusting negative energy at you, totally block it off. Because whatever you believe, you become." - MJ.
MJLove
Proud2Bhere

Berichtdoor JudithS » ma jun 27, 2016 07:45

Dank MJlove, maar ik merk dat ik het lastig vind om weer rustig te worden op die tijd. Het is dan vaak ook net te kort voordat ik echt moet opstaan. Lig dan vaak te wachten op de wekker... Daarbij ben ik ook bang mijn man en kinderen wakker te maken als ik erg actief wordt... Lastig hè, vervelend dat jij ook er ook zo mee worstelt!
JudithS
Proud2Bhere

Berichtdoor MJLove » ma jun 27, 2016 08:35

JudithS schreef:Dank MJlove, maar ik merk dat ik het lastig vind om weer rustig te worden op die tijd. Het is dan vaak ook net te kort voordat ik echt moet opstaan. Lig dan vaak te wachten op de wekker... Daarbij ben ik ook bang mijn man en kinderen wakker te maken als ik erg actief wordt... Lastig hè, vervelend dat jij ook er ook zo mee worstelt!

Jaa, heel herkenbaar .. en dan is het natuurlijk alleen maar lastiger om nog in slaap te vallen.
"Always believe in yourself. No matter who's around you being negative or thrusting negative energy at you, totally block it off. Because whatever you believe, you become." - MJ.
MJLove
Proud2Bhere

Vorige

Keer terug naar Nieuwtjes en weetjes