Proud2bme Forum

Vegan challenge

Heb jij nieuwtjes over gezondheid en voeding? Bespreek en plaats het hier.

Vegan challenge

Berichtdoor tweekoudehanden » zo maart 30, 2014 20:34

Ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn die van 1 tot en met 30 april de vegan challenge zijn, of uberhaupt veganisten die nog een goeie tip hebben?

xFloor
tweekoudehanden
Proud2Bgreen

Re: Vegan challenge

Berichtdoor phoicai » zo maart 30, 2014 20:38

Hey meid!

Ik heb zelf nog niet eerder iets gehoord over de vegan challenge, maar klinkt erg interessant!
Maar ten alle tijden lijkt t me vooral belangrijk om goed te blijven eten zodat je al het belangrijke alsnog binnenkrijgt he? Ik hoop dat je daar ook wel voor gaat zorgen?

Ik heb hier in ieder geval een blog over veganisme gevonden en hier een algemenere blog over vegetarisch/veganist worden. Misschien heb je hier wat aan!

Succes met de challenge!

Liefs
Neem ook eens een kijkje in onze chat. Je kunt hier iedere avond tussen 19:00 en 21:00 uur terecht om te praten met lotgenoten, ervaringsdeskundigen of een psycholoog. ♥
phoicai
Proud2Bmoderator

Re: Vegan challenge

Berichtdoor tweekoudehanden » zo maart 30, 2014 20:41

Hee phoicai, thanks voor de blogs! Over de vegan challenge (ik had er zelf eerder ook nooit van gehoord) kun je lezen op veganchallenge.nl

Ik ga er zeker voor zorgen goed te blijven eten en zorgen dat ik voldoende van alles in mijn lichaam krijg. Ik doe dit ook niet om af te vallen en er zit verder geen eetgestoorde reden achter, mocht je je daar druk om maken :) Ik heb al legio recepten staan die ik uit wil gaan proberen, ik denk dat ik deze maand eerder te veel dan te weinig zal eten, haha!

xFloor
tweekoudehanden
Proud2Bgreen

Keer terug naar Nieuwtjes en weetjes