Proud2bme Forum

Boodschap in de AH theezakjes

Heb jij nieuwtjes over gezondheid en voeding? Bespreek en plaats het hier.

Re: Boodschap in de AH theezakjes

Berichtdoor myrthe13 » za nov 19, 2011 15:31

~Anne. schreef: yogitea is lekker he!! Ik drink daarvan altijd de azteekse chocoladethee. Heel spicy en zoo lekker (en ik lust geen spicy chocomelk dus dat is knap haha!)

Is die écht lekker, die chocoladethee? Ik heb er wel eens mee in m'n handen gestaan maar nog nooit genomen want dat klinkt toch wel erg bizar. Maar na jou enthousiaste verhaal ga ik 't proberen!
Ik vind de gewone 'classic' denk ik nog wel 't lekkers. Hebben ze ook ijs van! En het lijkt heel erg op chaitea en dat vind ik echt goddelijk. Maar eigenlijk zijn ze bijna allemaal wel lekker, en leuk ook natuurlijk :hearteyes:
“We gain strength, and courage, and confidence by each experience in which we really stop to look fear in the face. We must do that which we think we cannot." - Eleanor Roosevelt
myrthe13
Proud2Bhere

Berichtdoor *Esther* » do nov 24, 2011 22:25

Chocoladethee?
Waar kan je die kopen?
Ik kijk al zo lang, maar ik zie hem nergens!
En van welk merk is die?
Healing doesn't mean, The damage never existed.
It mean's that the damage, no longer control's our lives.
*Esther*
Proud2Bproudy

Berichtdoor myrthe13 » do dec 08, 2011 01:26

@ Esther:
De chocoladethee van Yogi Tea ( http://www.yogitea.eu/nl/products/details/choco/) kun je kopen bij reformhuizen, zoals bijvoorbeeld EkoPlaza (ik zie dat je in Zoetermeer woont. Waar ze daar zitten weet ik niet, in Den Haag kun je in elk geval terecht bij bijv. de EkoPlaza in de Grote Marktstraat.)
Ook wordt het soms verkocht in van die kruidenzaakjes/vitaminstores.
Bedenk me nu dat bijv. de Tuinen het zou kunnen hebben. Maar ik weet het niet zeker want ben daar al onwijs lang niet meer geweest. Maar het is op zich wel iets voor hen om te verkopen ;-)
Liefs,
Mytrhe
“We gain strength, and courage, and confidence by each experience in which we really stop to look fear in the face. We must do that which we think we cannot." - Eleanor Roosevelt
myrthe13
Proud2Bhere

Berichtdoor proud2bmoderator1 » do dec 08, 2011 14:15

Bedenk me nu dat bijv. de Tuinen het zou kunnen hebben. Maar ik weet het niet zeker want ben daar al onwijs lang niet meer geweest. Maar het is op zich wel iets voor hen om te verkopen

De Tuinen heeft het inderdaad ook! Zeker een keer gaan proberen Myrthe13, erg lekker!

Liefs,
Mod1
Neem ook eens een kijkje in onze chat. Je kunt hier iedere avond tussen 19:00 en 21:00 uur terecht om te praten met lotgenoten, ervaringsdeskundigen of een psycholoog. ♥
proud2bmoderator1
Proud2Bproudy

Berichtdoor ~Anne. » do dec 08, 2011 18:39

die drink ik ook veel. Moet wel van het kruidige smaakje eraan houden.
I am beautiful, no matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful in every single way
So don't you bring me down today
~Anne.
Proud2Bproudy

Berichtdoor myrthe13 » do dec 08, 2011 19:19

proud2bmoderator1 schreef:De Tuinen heeft het inderdaad ook! Zeker een keer gaan proberen Myrthe13, erg lekker!
Liefs,
Mod1

Mod1: Ik moet eerst even m'n andere theetjes wat meer opmaken (heb een hele collectie ;-)) voor ik van mezelf weer nieuwe thee mag kopen. Maar als, dan ga ik die Chocolade zeker uitproberen.
Heb jij 'm al wel eens geproefd? Ik vind die anderen van Yogi Tea zo lekker! Tijd om zelf proefondervindelijk er achter te komen ;-)

Had vanmiddag trouwens een hele mooie tekst bij mijn 'Cold Season' thee:

"Perfection is not harming anybody".

En als je 'm enigszins aanpast staat er een nog toepasselijkere spreuk voor mij, en ook voor deze site, namelijk: "Perfection = not harming any body" (als in: ook niet je eigen lichaam!)

Ik hou van Yogi Tea :hearteyes:

Liefs,
Myrthe
myrthe13
Proud2Bhere

Berichtdoor Monkey » do dec 08, 2011 22:59

Hm, ik vind de slogan helemaal niet zo mooi.. alsof we allemaal naar perfectie moeten streven.. ik heb juist het idee dat die drang naar perfectie veel lichamen júist schaadt..
Monkey
Proud2Bproudy

Berichtdoor myrthe13 » vr dec 09, 2011 00:28

@ Monkey, wat grappig, ik lees 'm juist zoals jij het op het laatst uitlegt.
Not harming any body. Dus dat je geen enkel lichaam kwaad mag doen/pijn moet doen/moet schaden. En dat dát dus 'perfectie' is. Alhoewel ik wel snap dat op deze plek het woord 'perfectie' wellicht wat verkeerd kan vallen, struikel je daar over?

Liefs,
Myrthe
myrthe13
Proud2Bhere

Berichtdoor proud2bmoderator1 » vr dec 09, 2011 15:48

Mod1: Ik moet eerst even m'n andere theetjes wat meer opmaken (heb een hele collectie ) voor ik van mezelf weer nieuwe thee mag kopen. Maar als, dan ga ik die Chocolade zeker uitproberen.
Heb jij 'm al wel eens geproefd? Ik vind die anderen van Yogi Tea zo lekker! Tijd om zelf proefondervindelijk er achter te komen

Hahaha, heeeeel herkenbaar! Ik heb geloof ik tien verschillende pakjes thee bij mij in huis staan. Collectie voor een half jaar ;)

Maar ja, hij is errug lekker! Ik vind dat het naar chocolademelk smaakt (alleen dan meer het aroma, niet zozeer de smaak zelf). En wel een tip; gebruik het theezakje niet vaker dan één keer bij die thee, dan smaakt het namelijk helemaal ner-gens meer naar, haha.

Liefs,
Mod1
Neem ook eens een kijkje in onze chat. Je kunt hier iedere avond tussen 19:00 en 21:00 uur terecht om te praten met lotgenoten, ervaringsdeskundigen of een psycholoog. ♥
proud2bmoderator1
Proud2Bproudy

Berichtdoor Tessa92 » vr dec 09, 2011 17:48

proud2bmoderator1 schreef:
Mod1: Ik moet eerst even m'n andere theetjes wat meer opmaken (heb een hele collectie ) voor ik van mezelf weer nieuwe thee mag kopen. Maar als, dan ga ik die Chocolade zeker uitproberen.
Heb jij 'm al wel eens geproefd? Ik vind die anderen van Yogi Tea zo lekker! Tijd om zelf proefondervindelijk er achter te komen

Hahaha, heeeeel herkenbaar! Ik heb geloof ik tien verschillende pakjes thee bij mij in huis staan. Collectie voor een half jaar ;)

Maar ja, hij is errug lekker! Ik vind dat het naar chocolademelk smaakt (alleen dan meer het aroma, niet zozeer de smaak zelf). En wel een tip; gebruik het theezakje niet vaker dan één keer bij die thee, dan smaakt het namelijk helemaal ner-gens meer naar, haha.

Liefs,
Mod1

:lol: Thee die naar chocomel smaakt. Klink bijzonder! je maakt me nieuwschierig :-D! xd
Maar het is wel lekker? chocolade thee? is het heel anders dan die chocolade-munt thee van pickwick?
Tessa92
Proud2Bproudy

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwtjes en weetjes