Proud2bme Forum

Boodschap in de AH theezakjes

Heb jij nieuwtjes over gezondheid en voeding? Bespreek en plaats het hier.

Re: Boodschap in de AH theezakjes

Berichtdoor myrthe13 » vr dec 09, 2011 18:24

proud2bmoderator1 schreef:
Mod1: Ik moet eerst even m'n andere theetjes wat meer opmaken (heb een hele collectie ) voor ik van mezelf weer nieuwe thee mag kopen. Maar als, dan ga ik die Chocolade zeker uitproberen.
Heb jij 'm al wel eens geproefd? Ik vind die anderen van Yogi Tea zo lekker! Tijd om zelf proefondervindelijk er achter te komen

Hahaha, heeeeel herkenbaar! Ik heb geloof ik tien verschillende pakjes thee bij mij in huis staan. Collectie voor een half jaar ;)

Maar ja, hij is errug lekker! Ik vind dat het naar chocolademelk smaakt (alleen dan meer het aroma, niet zozeer de smaak zelf). En wel een tip; gebruik het theezakje niet vaker dan één keer bij die thee, dan smaakt het namelijk helemaal ner-gens meer naar, haha.

Liefs,
Mod1

Pfff. gelukkig, dan ben ik niet de enige! Alhoewel...ik heb er geloof ik nog wel meer dan 10 :?

Maar als ik een paar pakjes minder heb gaat die chocoladethee er zeker komen. Al is het maar omdat we het er nu zo over hebben gehad en ik gewoon onwijs nieuwsgierig ben!

Dank voor de tip van het zakje niet hergebruiken :lol: Ik doe 't meestal wel (misschien dat ik daarom nog steeds zo'n grote collectie heb :rock: ). Maar ben er de laatste tijd wel wat makkelijker mee, ook omdat ik die voorraad toch écht door wil werken, anders kan ik de chocoladethee niet proeven! *voelt zich nu extreem gemotiveerd en zet nog 'n kopje thee*

Liefs,
Myrthe
“We gain strength, and courage, and confidence by each experience in which we really stop to look fear in the face. We must do that which we think we cannot." - Eleanor Roosevelt
myrthe13
Proud2Bhere

Vorige

Keer terug naar Nieuwtjes en weetjes