Proud2bme Forum

Niek de Jong Prijs 2011-Scarlet gefeliciteerd

Heb jij nieuwtjes over gezondheid en voeding? Bespreek en plaats het hier.

Niek de Jong Prijs 2011-Scarlet gefeliciteerd

Berichtdoor Prue » wo okt 19, 2011 14:40

Goed nieuws voor Proud2Bme

Goed nieuws voor Proud2Bme. De site is genomineerd voor de Niek de Jong Prijs 2011. Deze prijs is in het leven geroepen door het 'Innovatiefonds Zorgverzekeraars' en 'Zorgverzekeraars Nederland'. De prijs is bedoeld voor ‘goed nieuws in de Gezondheidszorg’. Tegelijkertijd gaat er in Amerika een Amerikaanse versie van Proud2Bme in de lucht.

In Amerika gaat binnen korte tijd een Amerikaanse versie van de site van Proud2Bme van start. Jongeren met een eetprobleem kunnen aldaar terecht bij de site die in Nederland een groot succes is gebleken. Proud2Bme bestaat in Nedeland ruim 2 jaar en is uitgegroeid tot dé online community voor jongeren met een eetprobleem of eetstoornis. De site telt maandelijks ruim 75.000 bezoekers en bijna 10.000 forumleden. In die 2 jaar is de National Eating Disorder Association overtuigd geraakt van de kracht van Proud2Bme en heeft men besloten het concept van de site over te nemen.
In Nederland is www.Proud2Bme.nl genomineerd voor de Niek de Jong Prijs 2011. Dit is een prijs van het Innovatiefonds Zorgverzekeraars en Zorgverzekeraars Nederland, bedoeld om goed nieuws in de gezondheidszorg onder de aandacht te brengen. De prijs wordt eens in de 2 jaar uitgereikt. In 2000 is de prijs geïntroduceerd ter gelegenheid van het afscheid van Niek de Jong, toenmalig algemeen directeur van Zorgverzekeraars Nederland. De prijs wordt financieel mogelijk gemaakt door het Innovatiefonds Zorgverzekeraars.

Proud2Bme is onderdeel van Centrum Eetstoornissen Ursula. Sinds de lancering in 2009 is Proud2Bme uitgegroeid tot dé online community voor jongeren met een eetprobleem of eetstoornis. De site telt maandelijks ruim 75.000 bezoekers en bijna 10.000 forumleden.
De Niek de Jong Prijs 2011 wordt op 9 november a.s. uitgereikt door de heer H. Wiegel, voorzitter van Zorgverzekeraars Nederland.

Geplaatst op : 18-10-2011 (NAE)
Prue
Proud2Bproudy

Re: Niek de Jong Prijs 2011-Scarlet gefeliciteerd

Berichtdoor jan_vossie » zo dec 18, 2011 19:42

wat goed! ben het er natuurlijk helemaal mee eens!!!!:)
jan_vossie
Proud2post

Berichtdoor hoihoihoi » ma jan 09, 2012 00:06

ik vind het egt zo'n goede site!!! vooral omdat iedereen elkaar steunt en er geen rare berichtjes ontstaan.

:hugz:

Je gaf me kracht
Ik werd verdoofd
Ik zocht controle
Grip en macht
ik zocht verdoving
sterke kracht
Ik zocht een redding
Had verwacht
Bij jou te vinden
Fout gedacht

dagboekje http://forum.proud2bme.nl/viewtopic.php?f=20&t=19442 ;)
hoihoihoi
Proud2Bhere

Berichtdoor justliveyourlife » ma jan 16, 2012 15:20

Topppppp :proudnijnemans:
♥ Just live your life and be proud ♥
justliveyourlife
Proud2Bgreen

Berichtdoor *Esther* » do jan 19, 2012 11:52

Nog gefelictieerd Scarlet!
Healing doesn't mean, The damage never existed.
It mean's that the damage, no longer control's our lives.
*Esther*
Proud2Bproudy

Keer terug naar Nieuwtjes en weetjes