Proud2bme Forum

Quaker Cruesli

Heb jij nieuwtjes over gezondheid en voeding? Bespreek en plaats het hier.

Re: Quaker Cruesli

Berichtdoor *Esther* » do dec 01, 2011 11:39

Die van kwark is idd vet lekker! :hearteyes:

Ik heb nu die van chocola.. maar die vind ik totaal NIET lekker.
Ik ben benieuwd welke ik hierna ga halen!
Healing doesn't mean, The damage never existed.
It mean's that the damage, no longer control's our lives.
*Esther*
Proud2Bproudy

Berichtdoor Rebeccaa » do dec 01, 2011 13:57

Die met aardbei kwark is ook erg lekker, maar ik vind dat er te weinig kwark stukjes in zitten.. :P
Rebeccaa
Proud2Bproudy

Berichtdoor Tessa92 » do dec 01, 2011 18:25

*Esther* schreef:Die van kwark is idd vet lekker! :hearteyes:

Ik heb nu die van chocola.. maar die vind ik totaal NIET lekker.
Ik ben benieuwd welke ik hierna ga halen!

Niet lekker? vind hem juist heeeerlijk! xddd

Heb gister banaan-chocolade gehaald, ben benieuwd hoe die is!
Tessa92
Proud2Bproudy

Berichtdoor Artemis » vr dec 02, 2011 01:54

Rising Angel schreef:Ik persoonlijk vind die van Quaker veels te zoet. Die van jordans (de gewone in die kilo zakken met de paarse letters) vind ik stukken lekkerder en in ieder geval minder zoet. Die van de AH en de aldi vind ik ook goed te doen, lekker met wat versnipperde noten en gedroogde cranberry''s erdoorheen.

Eens!
Artemis
Proud2post

Berichtdoor Rising Angel » vr dec 02, 2011 02:06

Jippie ik ben niet de enige :jeej:
Ik vind die van quaker overigens ook echt vezelloos, als je die plat zou slaan houd je echt enkel poeder over denk ik. En alsof die nog niet zoet genoeg is moeten er ook nog eens steeds meer megazoete dingen bij? Mijn smaak zal wel ernstig afwijken vermoed ik :?
I'm not annoying, i'm just being myself!
Rising Angel
Proud2Bproudy

Berichtdoor Shopaholic » vr dec 02, 2011 07:06

Rebeccaa schreef:Die met aardbei kwark is ook erg lekker, maar ik vind dat er te weinig kwark stukjes in zitten.. :P

:agree: Mag zeker meer, want dat is juist 't lekkerste! :lol:

@RisingAngel; er is niks mis met je smaak. Je houd nu eenmaal van minder zoet. Geen probleem toch? Ik hou zelf wel meer van zoetige dingen... dus hou van Quaker! :-D

Vandaag ga ik een nieuw pak halen... weet nog niet welleke. ;)
Shopaholic
Proud2Bproudy

Berichtdoor Rebeccaa » vr dec 02, 2011 15:49

Ik wil hierna de chocola-banaan graag uit proberen, dus als mijn pakken op zijn (er staan er 3, blegh. :P ) dan ga ik die als eerste uittesten hahaha!
Rebeccaa
Proud2Bproudy

Berichtdoor Tessa92 » vr dec 02, 2011 18:07

Rebeccaa schreef:Ik wil hierna de chocola-banaan graag uit proberen, dus als mijn pakken op zijn (er staan er 3, blegh. :P ) dan ga ik die als eerste uittesten hahaha!

:lol: Dan heb je nog een behooorlijke voorraad! xd welke smaken heb je allemaal nog staan dan?! :-D ik heb vandaag voor het eerst de chocolade-banaan op! vind hem erg lekker. Wel meeer banaan smaak hoor! er zitten wat witte+ melk chocolade knapperige balletjes door + gedroogde banaan! :rock:
Tessa92
Proud2Bproudy

Berichtdoor Rebeccaa » vr dec 02, 2011 18:16

Tessa92 schreef:
Rebeccaa schreef:Ik wil hierna de chocola-banaan graag uit proberen, dus als mijn pakken op zijn (er staan er 3, blegh. :P ) dan ga ik die als eerste uittesten hahaha!

:lol: Dan heb je nog een behooorlijke voorraad! xd welke smaken heb je allemaal nog staan dan?! :-D ik heb vandaag voor het eerst de chocolade-banaan op! vind hem erg lekker. Wel meeer banaan smaak hoor! er zitten wat witte+ melk chocolade knapperige balletjes door + gedroogde banaan! :rock:

Gelukkig houd ik van banaan haha!

Ik heb nog aardbei kwark, chocola en 4 noten cruesli. Maar de chocola is gelukkig bijna op, de aardbei kwark gaat ook wel hard en de 4 noten die moet ik nog maar even op eten.. hihihi.

Maar ik ga dus de banaan chocola ook snel proberen!
Rebeccaa
Proud2Bproudy

Berichtdoor Tessa92 » vr dec 02, 2011 20:59

Rebeccaa schreef:
Tessa92 schreef:

Gelukkig houd ik van banaan haha!

Ik heb nog aardbei kwark, chocola en 4 noten cruesli. Maar de chocola is gelukkig bijna op, de aardbei kwark gaat ook wel hard en de 4 noten die moet ik nog maar even op eten.. hihihi.

Maar ik ga dus de banaan chocola ook snel proberen!

:lol: Okee dan! misschien kan je iemand anders van je familie ook nog een bakje aansmeren ;)!
Tessa92
Proud2Bproudy

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwtjes en weetjes