Proud2bme Forum

Quaker Cruesli

Heb jij nieuwtjes over gezondheid en voeding? Bespreek en plaats het hier.

Re: Quaker Cruesli

Berichtdoor proud2Bmoderator8 » zo sep 04, 2011 17:38

Hee!

Dat kan ook prima als tussendoortje hoor. Als je er over na denkt: yoghurt is ontzettend gezond én cruesli ook, dus eigenlijk een heel gezond tussendoortje. Misschien een angst om te overwinnen?

Liefs
proud2Bmoderator8
Proud2Bmoderator

Stuur proud2Bmoderator8 een E-card!

Berichtdoor xBente » zo sep 18, 2011 17:38

De enige Quaker cruesli die ik tot nu toe geprobeerd heb is 4 noten, maar die vind ik in ieder geval erg lekker! En ik ben erg benieuwd naar de appeltaart en de speculaas versie, maar op de een of andere manier vind ik die eng om te eten ofzo :P. Dus hierbij wordt mijn doel om ze allebei deze herfst of winter te proeven :rock: . Ze lijken me allebei erg lekker namelijk.
xBente

Berichtdoor Rebeccaa » ma sep 19, 2011 13:40

Ik eet altijd de chocolade of de 4 noten variant. Maar ik wil binnenkort die met aardbei uitproberen hihi! Ik vind het echt heerlijk door de yoghurt heen, met wat aardbeien er door heen. :eten:
Rebeccaa
Proud2Bproudy

Berichtdoor Tessa92 » di sep 20, 2011 19:54

Rebeccaa schreef:Ik eet altijd de chocolade of de 4 noten variant. Maar ik wil binnenkort die met aardbei uitproberen hihi! Ik vind het echt heerlijk door de yoghurt heen, met wat aardbeien er door heen. :eten:

Als je rood fruit erbij door de yoghurt eet (of rode fruit saus) is de zomerfruit appel, braam framboos erg lekker!
Tessa92
Proud2Bproudy

Berichtdoor Mel.Meg » wo sep 21, 2011 16:38

aardbei met kwark is super lekker! en chocolade banaan ook haha ik voel me een echte cruesli kenner :$
heb er alleen te veel van op de afgelopen maanden, dus ben nu even over gestapt op het broood :)
[color=#FF0080]

Recovery is possible!
Mel.Meg
Proud2post

Berichtdoor Rebeccaa » do sep 22, 2011 11:59

Tessa92 schreef:
Rebeccaa schreef:Ik eet altijd de chocolade of de 4 noten variant. Maar ik wil binnenkort die met aardbei uitproberen hihi! Ik vind het echt heerlijk door de yoghurt heen, met wat aardbeien er door heen. :eten:

Als je rood fruit erbij door de yoghurt eet (of rode fruit saus) is de zomerfruit appel, braam framboos erg lekker!

Oh dankjewel voor de tip! Ga ik eens een keer proberen :)

Ik had vanmorgen chocolade cruesli, met yoghurt, stukjes appel, kaneel+suiker en bij gebrek aan speculaas wat kruidnootjes. Nou echt een aanrader voor de koudere dagen! :eten:
Rebeccaa
Proud2Bproudy

Berichtdoor Tessa92 » do sep 22, 2011 17:09

Rebeccaa schreef:
Tessa92 schreef:

Oh dankjewel voor de tip! Ga ik eens een keer proberen :)

Ik had vanmorgen chocolade cruesli, met yoghurt, stukjes appel, kaneel+suiker en bij gebrek aan speculaas wat kruidnootjes. Nou echt een aanrader voor de koudere dagen! :eten:

Graag gedaan hoor! (:

Is dat lekker om appel of peer door je yoghurt te doen? met rood fruit weet is dat het heeeerlijk is maar appel door de yoghurt?! i dont know! haha. Wat voor yoghurt pak je meestal?
Had vanochtend ook chocolade cruesli met vanille yoghurt <3 heerlijkkk.
Tessa92
Proud2Bproudy

Berichtdoor Rebeccaa » do sep 22, 2011 17:18

Ja ik vind het heerlijk, ik gooi ook rustig kiwi's, perzik, druiven enz. door m'n yoghurt heen. Fruit stukjes uit de winkel lust ik niet.. dus bijv. aardbeien vla van activia, bah bah bah. Maar als ik het er zelf door heen doe, heerlijk!

Ik eet altijd vanille yoghurt, magere yoghurt of vanille vla van optimel. Vanmorgen was het magere yoghurt. : ) Vind vanille vla te overheersend eigenlijk, dat eet ik meestal alleen als toetje.
Rebeccaa
Proud2Bproudy

Berichtdoor sheilake » za nov 26, 2011 15:17

Ik heb een heel jaar lang elke ochtend aan een stuk quaker cruesli chocolade gegeten omdat ik het zo lekker vond. Ik vond het jammer als ik een ochtend moest overslaan! Nu ben ik daar wel uitgegroeid maar vind het nog steeds eruuug lekker!
:hearteyes:
Straal in je leven, je leeft tenslotte maar 1 keer!

**
sheilake
Proud2Bproudy

Berichtdoor Rising Angel » za nov 26, 2011 16:24

Ik persoonlijk vind die van Quaker veels te zoet. Die van jordans (de gewone in die kilo zakken met de paarse letters) vind ik stukken lekkerder en in ieder geval minder zoet. Die van de AH en de aldi vind ik ook goed te doen, lekker met wat versnipperde noten en gedroogde cranberry''s erdoorheen.
I'm not annoying, i'm just being myself!
Rising Angel
Proud2Bproudy

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwtjes en weetjes