Proud2bme Forum

40 smaken paaseitjes bij Jamin

Heb jij nieuwtjes over gezondheid en voeding? Bespreek en plaats het hier.

Re: 40 smaken paaseitjes bij Jamin

Berichtdoor Kyara » vr maart 18, 2011 20:28

Ik heb ze nog niet durven kopen, maar wil wel graag een aantal proeven.. Maar ben zo bang dat ik in 1x die hele zak opeet dan!
Hoeveel is normaal voor 1 tussendoortje? En kun je ze ook per 5 ofzo kopen dan? XD
keep believing in fairytales, they may come true .

Mijn dagboekje
Kyara
Proud2Bproudy

Berichtdoor mybest » vr maart 18, 2011 21:20

Kyara schreef:Ik heb ze nog niet durven kopen, maar wil wel graag een aantal proeven.. Maar ben zo bang dat ik in 1x die hele zak opeet dan!
Hoeveel is normaal voor 1 tussendoortje? En kun je ze ook per 5 ofzo kopen dan? XD

je kunt ze zelfs per 1 kopen!

Ik durfde ze ook niet te kopen. Toen ik dit topic opende wilde ik het zo graag maar ik durfde het echt niet. Ook uit angst dat ze allemaal opgingen. Toen zag ik dat veel mensen ze wél kochten en ik werd echt jaloers. Ik dacht: shit ik open dit topic, iedereen geniet ervan en van mezelf mag ik het niet. Vorige week heb ik de stap gezet ze wel te kopen. Ik heb van te voren gekeken welke ik wilde kopen (op het lijstje). Ben naar de Jamin gegaan en heb van degene die ik wilde allemaal 1 gehaald. Nou wat heb ik daar van genoten zeg! Ze zijn ECHT heerlijk.

Ik kan je alleen maar aanraden: bedenk welke je wil, en beloof je zelf er van te genieten door het jezelf ook te gunnen! 1 (melk-karamel) vond ik zo lekker dat ik serieus bijna moest huilen (bijna 2 jaar geen chocolade gehad)

Het is eng, maar doe het, en geniet ervan!! Ook jij bent dat waard!!
What doesn't kill you makes you stronger!
mybest
Proud2Bproudy

Berichtdoor xoxoRowena » za maart 19, 2011 01:56

@mybest, wauw wat een mooi berichtje! Trots op jou! :lief:
ben blij dat je ervan hebt kunnen genieten want dat is natuurlijk ook de bedoeling :)
xoxoRowena
Proud2Bhere

Berichtdoor Helen* » za maart 19, 2011 11:44

Wauw mybest, wat ontzettend mooi om te lezen dat je zoveel moed en motivatie
hebt kunnen halen uit het topic wat je zelf hebt geopend! Daar mag je trots op zijn!

Kyara, wat betreft je angst: ik denk dat er best veel mensen zijn die dat hebben.
Ook ik heb zo nu en dan nog best wel dingen waarvan ik denk 'misschien beter om
vandaag niet teveel van in huis te hebben.' Juist daarom ben ik fan van de eitjes
van Jamin, je kunt ze namelijk per stuk/per klein aantal kopen. Dus op een duffe
dag, in die ene week in de maand dat mijn hele ik schreeuwt om zoveel mogelijk
onzin, kan ik nu geheel zonder risico een klein zakje gelukspilletjes kopen. En dan
ook nog eens in heerlijke smaken...
Helen*
Proud2Bproudy

Berichtdoor ~Anne. » za maart 19, 2011 12:36

wat een goed idee, mybest!! Door jou berichtje (en stappenplan) ga ik vanmiddag de stap zetten. Ik heb nu al een lijstje gemaakt:

melk speculoos
melk kokos
melk cappuccino
melk banaan
melk chocolademousse
melk vanille
melk praline biscuit
melk karamel
wit tiramisu
wit crispy praline

daarvan ga ik er allemaal 1 (of als het niet al te duur is, 2) halen en dan eet ik er elke dag een of twee in plaats van mijn dagelijkse 'koekje bij de koffie'

weet trouwens iemand hoe duur dit ongeveer zal zijn? 10 eitjes?
I am beautiful, no matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful in every single way
So don't you bring me down today
~Anne.
Proud2Bproudy

Berichtdoor mybest » za maart 19, 2011 13:27

SufferTheBear schreef:wat een goed idee, mybest!! Door jou berichtje (en stappenplan) ga ik vanmiddag de stap zetten. Ik heb nu al een lijstje gemaakt:

melk speculoos
melk kokos
melk cappuccino
melk banaan
melk chocolademousse
melk vanille
melk praline biscuit
melk karamel
wit tiramisu
wit crispy praline

daarvan ga ik er allemaal 1 (of als het niet al te duur is, 2) halen en dan eet ik er elke dag een of twee in plaats van mijn dagelijkse 'koekje bij de koffie'

Ik weet niet precies hoeveel ik er had maar verbaasde me erover hoe goedkoop ze waren. Uiteindelijk iets van €1,75 geloof ik. Ik vond trouwens de melk-karamel het lekkerst (ben ook totaal karamel verslaafd, het leek wel de hemel haha en als 2e melk-aardbei. Die kan ik je echt aanraden!! En de melk-vanille vond ik tegen vallen want proefde helemaal geen vanille maar misschien heb ik me vergist en was het die helemaal niet ;)

Geniet ervan!
mybest
Proud2Bproudy

Berichtdoor ~Anne. » za maart 19, 2011 16:18

mybest schreef:
SufferTheBear schreef:wat een goed idee, mybest!! Door jou berichtje (en stappenplan) ga ik vanmiddag de stap zetten. Ik heb nu al een lijstje gemaakt:

melk speculoos
melk kokos
melk cappuccino
melk banaan
melk chocolademousse
melk vanille
melk praline biscuit
melk karamel
wit tiramisu
wit crispy praline

Ik weet niet precies hoeveel ik er had maar verbaasde me erover hoe goedkoop ze waren. Uiteindelijk iets van €1,75 geloof ik. Ik vond trouwens de melk-karamel het lekkerst (ben ook totaal karamel verslaafd, het leek wel de hemel haha en als 2e melk-aardbei. Die kan ik je echt aanraden!! En de melk-vanille vond ik tegen vallen want proefde helemaal geen vanille maar misschien heb ik me vergist en was het die helemaal niet ;)

Geniet ervan!

Ter informatie voor andere mensen: Ik heb er 10 gekocht en dat kostte 1,44 euro. Het zal per eitje ongeveer verschillen maar reken dus op 14/15 cent per eitje :)

uiteindelijk zijn de smaakjes iets anders geworden. sommige stonden de namen er niet op dus ben ik die een beetje vergeten. Heb alsnog 10 verschillende, dat wel. weet nu ook nietecht meer welke welke is haha :P de melk-karamel heb ik ook, maar de melk-aardbei echt niet hoor! Ik haaaat de combi chocola-fruit. Enige fruit dat met chocola samen mag is banaan en druif. rest vind ik, voor zover ik geprobeerd heb, echt vies.
I am beautiful, no matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful in every single way
So don't you bring me down today
~Anne.
Proud2Bproudy

Berichtdoor mybest » za maart 19, 2011 16:33

SufferTheBear schreef:
Ter informatie voor andere mensen: Ik heb er 10 gekocht en dat kostte 1,44 euro. Het zal per eitje ongeveer verschillen maar reken dus op 14/15 cent per eitje :)

uiteindelijk zijn de smaakjes iets anders geworden. sommige stonden de namen er niet op dus ben ik die een beetje vergeten. Heb alsnog 10 verschillende, dat wel. weet nu ook nietecht meer welke welke is haha :P de melk-karamel heb ik ook, maar de melk-aardbei echt niet hoor! Ik haaaat de combi chocola-fruit. Enige fruit dat met chocola samen mag is banaan en druif. rest vind ik, voor zover ik geprobeerd heb, echt vies.

je kan nu nog op de jamin-site het overzicht met kleuren/smaken erbij pakken! dan kan je weer zien welke smaak wat is! Ben trots op je dat je ze gekocht hebt! Geniet-se!!
mybest
Proud2Bproudy

Berichtdoor MiieJ » za maart 19, 2011 16:57

Ik ga zo ook paaseitjes halen!!! =D
19 jaar; Ik wil niet overleven, ik wil leven
MiieJ
Proud2post

Stuur MiieJ een E-card!

Berichtdoor mybest » za maart 19, 2011 17:20

MiieJ schreef:Ik ga zo ook paaseitjes halen!!! =D

Lekker!! Welke?

Jamin wordt rijk van ons :P
mybest
Proud2Bproudy

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwtjes en weetjes